Lilla "Hoppsan"

2014-01-29 / 22:38:47
Eftersom jag även är trebarnsmamma och spenderar mycket tid med mina barn så vill jag gärna dela med mig av dem i bloggen också :). Min lilla minsting.
Lilla "Hoppsan" som vi kallade henne för när hon låg i magen är ett sant litet yrväder. Hon kom ut i ilfart och lever i ilfart. Livet är väldigt spännande för henne och hon är en otroligt bestämd tjej med mycket humor. Redan som liten bebis var hon väldigt humoristisk i sitt minspel och hon förstår när man skojjar och hon skojjar gärna tillbaka, speciellt när situationen egentligen är allvarlig, då är det extra roligt att leka pajas inför mamma och pappa så att de börjar skratta istället ;).
 
Minnah är en äkta Hofer och sin pappa upp i dagen :)
 
Så här kan en stund vid frukostbordet se ut ;)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0