Nya Kidz Play Shoot!

2014-04-10 / 11:55:37
Jag har under en längre tid planerat ihop en ny typ av fotografering. Tanken är att ha en fotografering på en eftermiddag, med plats för fler kunder.
 
Fotograferingen sker utomhus med 7 platser där jag fotograferar varje barn i 20 minuter tillsammans med lek och såpbubblor för att kunna fånga barnets uppmärksamhet på kortare tid :). Under en vanlig fotografering brukar jag ha mer tid att bekanta mig med barnen men här får man vara lite extra kreativ med den tid man har :).
 
Platserna blev fullbokade på knappt 2 timmar!
Ni kan läsa mer om det på facebooksidan: www.facebook.com/fotograf.caroline.hofer
 
Min nya ide blev direkt en hit och jag planerar in en ny Kidz Play Shoot inom kort :).
 
Några bilder från lille Jacobs 20 min i rampljuset. 20 minuter går fort, likaså kameran ;).

 
 
Trackback
RSS 2.0