Total lycka!

2014-02-10 / 20:00:00
Jag är så lycklig!
 
Fotograf Caroline Hofer är nu ett registrerat företag och godkänd för F-skatt! Vilken känsla. Jag känner en stor glädje och ett stort lugn. Känner mig så förhoppningsfull och glad in för framtiden. Jag får fortfarande nypa mig i armen lite då och då för ibland kan jag bara inte förstå att jag verkligen får jobba med det jag älskar <3.
 
Idag har jag varit iväg och köpt ny bakgrund till studion här hemma och även lite nytt kontorsmaterial. Kunde aldrig tro att det skulle vara så roligt att köpa lite pennor, block och pärmar ;).
 
Idag har jag även hunnit slå in en liten present som min fina chef Emelie Ohlsson ska få som tack för allt och för att fira att jag blivit godkänd för F-skatt :). Det är mycket tack vare hennes mycket lärorika webbkurser och otroligt peppande och självförtroendelyftande privatkurser som jag lyckats  utveckla mig så mycket som fotograf och vågat följa min dröm till att starta företag. Hon är även en stor förebild och inspirationskälla. 
 
 
 

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Emma

Vad roligt! Grattis! :)

2014-03-05 @ 12:20:33
URL: http://emmasfotografier.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0